Publicat de: Alex Tomulescu | 29 ianuarie 2009

Twilight

Probabil ca stiti deja povestea cu cartea scrisa, cu trilogia a carei prima parte este aceasta ecranizare…asa ca n-am sa mai scriu despre asta, mai ales ca n-am citit-o si probabil ca nici n-am s-o citesc 😉 Unanimitatea cu care ‘amurgul’ era categorisit drept prost de catre ( aproape ) toata lumea m-a facut foarte curios…l-am urnit ( extrem de greu ) si pe alex si am refacut grupul vesel de mers la filme impreuna cu andra si cristina…eram convins ca daca e prost, macar ne vom distra pe seama lui…si ne-am mai linistit…ca in fiecare miercuri, sala plina…despre film, ce sa zic, n-a fost chiar execrabil…poveste usoara…digerabila…destul de amuzanta…cateva momente plictisitoare, dar in rest decent…totul e sa fii ok cu povestea…si sa treci lejer peste primele 30-40 de minute, in care se fac prezentarile si nu se intampla mai nimic…de fapt, asta e marea buba a filmului, povestea se anima destul de tarziu, pana atunci sunt numai hint-uri despre ce ar fi, sau poate nu ar fi, sau poate cine stie…adica destul de mult cat sa te prinzi tu si sa intelegi despre ceea e vorba,dar insuficient pentru a fi sigur sau pentru a banui sfarsitul…dupa cum spuneam mai sus, destul de multe momente amuzante…la faza in care personajul principal feminin se pupa cu vampiru’, in sala s-a aplaudat ca la meci 🙂 si au mai fost cateva astfel de momente,generate fie de film, fie de glumele spontane ale persoanelor din sala…inchei cu trailerul si cu principala nedumerire a lui alex la iesirea din sala: de ce se cheama filmul amurg?


Lasă un comentariu

Categorii